באמת שלא נתקלתי ברשת במקור אחד שעיניו חזו באלה תדמור ושהצליח לשלוט על עצמו. מהכתוב אפשר לתאר את לסתו נשמטת. תדמור ניחנה בקול מדהים ובכריזמה בימתית ומצליחה לשלב עומק ווקאלי של ג'אז להגשה פאנקית. את כשרונה מנצלת להוראה - בין היתר שימשה כמדריכה קולית בסטודיו למשחק במכבים ולימדה בבי"ס "הבמה" בחיפה פיתוח קול.
אלה גדלה והתחנכה בהרצליה בבית מוסיקלי וספגה בילדותה סגנונות מוסיקלים נרחבים, בעיקר מחזות זמר. ברשותה תואר ראשון (B.mus) מהאקדמיה למוסיקה בירושלים, שם התמחתה בשירת ג'אז, ובמקביל למדה שירה קלאסית. בתיכון למדה במגמת מוסיקה וקיבלה את התפקיד הראשי במחזמר "יוסף וכתונת הפסים המשגעת". בצבא שירתה בלהקת חיל החינוך בניהולו של דני רובס. באפריל 2004 נשלחה מטעם הפדרציה היהודית להופיע באוסטרליה וניו זילנד. היא שימשה כזמרת קבועה בתוכנית הטלויזיה "שירים שנשארים" עם דורי בן זאב בערוץ הראשון. בנוסף, הופיעה במחזות זמר שונים, במופע "הסירנות", בתפקיד הראשי באופרת הילדים "סיפורו של התו סול", המחזמר המצליח "צלילי המוסיקה" (2004), מופע ה"סירנות" (2003) והמחזמר "אדיפוס – משפט האלים" (מאת צדי צרפתי ועמית צח), שעלה במסגרת פסטיבל עכו.
אלה הופיעה בפסטיבלים רבים (פסטיבל מספרי סיפורים, פסטיבל הסרטים בחיפה, פסטיבל התנ"ך, פסטיבל הג'אז ת"א) וכן עם תזמורת סינפונייטה באר-שבע, בסדרתה הקבועה של שירים ישראליים. היא תרמה קולות רקע לאילנה אביטל, דורי בן זאב ואוהד חיטמן והקליטה דיבובים בסדרות מצוירות וג'ינגלים. תדמור פיתחה קשר מוסיקלי מיוחד עם ניצן עין הבר, אותו פגשה בצילומים לאחת מתכניות הטלויזיה, לאחר שצדי צרפתי המליץ עליה לשירה יחד עם אחותה הדר. עין הבר הכיר בפניה את עולם הג'אז הישראלי ובמהלך עבודתם המשותפת הקימו אנסמבל עם אלון הלל, צור בן זאב ועמוס הדני. להרכב שהקימה קראה Beyond Jazz. בשנת 2004 העלתה הופעה מקורית בשם "אופטימיות זהירה" והוציאה את הסינגל "עבודות בכביש".
לצד קריירת הסולו, הקימה עם עומר ריז'י, אותו פגשה ברימון, את ההרכב Jazz & Roll, שהרהיב עוז לעבד לג'אז על סגנונותיו השונים (לטין, סווינג, בי - בופ ועוד) יצירות מעולם הרוק-פופ של הדלתות, נירוונה, ביורק, פרל ג'אם, סאונדגארדן, הביטלס, אלאניס מוריסט ועוד. ההרכב הוציא את אלבום הבכורה שלו ב-2009.