בועז רימר החל את צעדיו הראשונים באינדי הישראלי בסוף שנות השמונים - תחילת התשעים, אך אף על פי כן, לא פרץ לתודעה אלא כמנהל אחד האתרים החשובים לעולם היצירה המקומי העצמאי - הבמה החדשה. ב-1989, רימר היה הגיטריסט וממייסדי הרכב האינדי רוק הג'וניז, שערך מספר הופעות בתל-אביב (בין היתר, בתחתונים מול רחבת הסינמטק), אך שרד בקושי שנתיים. משם המשיך עם מייסד נוסף, המתופף עמית רכבי, להרכב המושלות בכיפה, שתפוקתו הסתכמה בהנצחת דרך פרסום מקורית בנוף התל-אביבי ובשיר רשמי בודד באוסף ניינטיזי. לאחר הפירוק של המושלות, חבר (שוב) אל גיא דימט, הסולן - באסיסט המקורי של הג'וניז, לסיבוב נוסף של הג'וניז, עם ליין-אפ שונה, שהוציא תחת ידו יבול רב יותר - הקלטת The Johnnies Rehearsals, שנמכרה בזמנו באוזן השלישית. הג'וניז התפרקו סופית ב-1994.
בין 1997-1999 חבר רימר באחד הגלגולים המוקדמים של המהפכה המיותרת. הוא שותף להקלטת אלבום "אסטרומנטלי" (שיצא בלייבל האוזן השלישית) ואף ערך עמם תור בבלגיה. משעזב, חזר לתודעה כמנהל הבמה החדשה, אתר ששימש אכסניה בלתי תלויה ליצירות אמנות (סיפורת, שירה, אמנות ויזואלית בכל גווניה ועוד) ואשר כללה גם דף יוצר שלו. לא מעט הרכבים ואמנים ישראלים - אלטרנטיבים יותר ופחות - פתחו דפיוצר בבמה החדשה, כאשר השם הגדול ביותר שיצא משם היה יוני בלוך. עם עליית מייספייס, הועמה רבות חשיבותו של האתר.
עם זאת, רימר לא פסק להתעסק במוסיקה, למשל פרוייקט האלקטרו "השמנים" עם דוד אבוטבול. ב-2007 החליט לאוורר כמה מחומריו שנצר במגירות בין 1999-2006 באי.פי בשם "What I Would Put On A Disc", ששוחרר חינם לרשת. האי.פי כלל עיבוד ל"תמנון" שהוצג במופעי ספירלה של חזי שוחט, "ציצים קטנים" של השמנים ו"כלוב שקוף", בו סימפל את סוניק יות', פיקסיז, פורטיסהד ואת.. ניר מטרסו. בשני קטעים באי.פי ניגן דני הדר על הבאס.