כשנודעו ההופעות הראשונות של בלטה, ספק אם מישהו האמין שהבלטה מתכוונת לאותה בלטה מאלבומה של מלכה שפיגל. האג'נדה השמאלנית של אביעד אלברט (אקא פינקלשטיין, מתהילת החזית האלקטרונית) ומלך הרעמים דודיק אופנהיים (ברברה, קדאבר אייז) ידועה מראש ודף היוצר שלהם באתר MySpace בחר לא להציג אותם מוסיקלית כלל אלא מנשר המסביר לעולם את סבלם של תושבי מחנה הפליטים המדובר.
החיבה של אלברט כלפי כפרים פלשתיניים לא זרה. בעבר היה חבר בהרכב חד פעמי בשם יאנון יאנון (ע"ש הכפר יאנון), שהופיע לפני הצגת הסרט ה"דוקומנטרי" השנוי במחלוקת "ג'נין ג'נין" של מוחמד בכרי שעורר סקנדל בישראל והוכרז כמוקצה (ואף זכה לסרט ישראלי המפריך את הראיות המוצגות שם לכאורה בדבר טבח ישראלי בעיר, טבח שאף הפלשתינים לבסוף הודו באי קיומו). מופע זה אף עלה על דיסק. מכאן שהבחירה במועדון הגדה השמאלית בתל-אביב לא ממש הרימה גבות. מוסיקלית, השניים, ששיתפו פעולה יחדיו בהרכב הנויז ליטרשפיך, המשיכו את מסורת הרעש המצמרר וחורך עור התוף כאשר אלברט גוהר מעל מיקסרים וסמפלרים ואופנהיים מגבה אותו בהלמות תופים וצרחות.
ב-2011, עם המשך הדרדרות מצבה הבינלאומי של ישראל, מצא הצמד לנכון לשחרר את אלבום הבכורה שלו "We Are All Terrorists" כאשר דיוקנו של אהוד ברק על העטיפה הקדמית. את עבודתם באלבום תיארו כ"תרגום חכם של הגזירות השרירותיות של ממשלת ישראל, האכזריות השיטתית של הצבא הישראלי והאדישות של הציבור הישראלי אל מתקפה חסרת רחמים של ביטים בליסטים, רעשים חתוכים מותזים וגערות מעונות המובילות אל המסקנה העיקרית: כולנו טרוריסטים".