מאירה אשר
היטיב לתאר מומה:
בפרסומת טלוויזיונית לרשת ג' בסוף שנות ה-90 נראה ארקדי דוכין ממליץ על מוסיקאית שהוא אוהב ומציין במיוחד את אומץ ליבה האמנותי. הפרסומת הזו, שרצה בטלוויזיה במשך כשנה, הייתה בעצם החשיפה הגדולה העיקרית של מאירה אשר, מוסיקאית ייחודית ועצמאית שהולכת בדרכה הפרובוקטיבית מבלי להתחשב בטעם הקהל או בשיקולי מכירת תקליטים. קירחת, עם עיניים ענקיות, היא צורחת-זועקת את המסרים הבוטים שלה. הקהל הישראלי אכן התקשה לעכל את יצירתה, וזו כנראה הסיבה בגללה מאירה אשר נמצאת בשנים האחרונות בחו"ל.