מעניין לבחון את המסלול המוסיקלי שעברו טליה פרי ואלון כספי מאז ששיתפו פעולה בהרכב אליוט (מעניין לבחון את המוסיקה שלהם תמיד, בלי קשר). הם עתקו לניו-יורק, הקליטו אלבום גנוז תחת השם Model T, שבו לארץ, הצטרפו אל אורי סגל להקמת Pits ואז כספי שוב פרש. ב-2007 כל אחד מהם פעל כצמד צדדי ואנונימי לחלוטין כפרוייקט צדדי. בעוד פרי חוברת אל חוה כהן כצמד בשם The Aprons, כספי מוצא עצמו עם זמרת אוסטרית בשם טינה שולה, סולנית הרכב ניו יורקי בשם אנטוניוס בלוק, ויחד הם קוראים לעצמם הכרישים.
הקונספט המיוחד של הכרישים עוסק באינטרפרטציות לשירים מהתקופה שבין שתי מלחמות העולם, בעיקר של הצמד הניאו קלאסי ברתולד ברכט וקורט וייל (השם שלהם עצמו נלקח מסיפורו של ברכט, "אם האנשים היו כרישים"). שיריהם מבוצעים בשפת המקור, קרי גרמנית, כאשר כספי מלווה את שולה על גיטרה, בנג'ו ושאר מיתרים. כך למשל Die Seeräuber Jenny (הפיראטית ג'ני) שבוצע בעבר ע"י הרכבים פלמים נחשבים כיאנג גודס ודרזדן דולז, Denn Wie Man Sich Bettet (איך שאתה מציע את מיטתך) שבוצע על ידי אוטה למפר ו-Mackie Messer, הגירסא הגרמנית (והמקורית אגב) למקי סכינאי שהלחין קורט וייל. באחד מביקורי המולדת של כספי, הסכים להופיע במועדון הריפראף כחימום להופעה של הפיטס. זו כנראה היתה ותהיה ההופעה היחידה של הצמד בארץ.