ירושלים היתה מאז ומתמיד מרבץ נרחב ליוצרים אלקטרונים אקלקטיים, כפי שלא תמצאו בשום מקום אחר בארץ. מאמני הלייבל מקלטתקליטים דרך האוונגארד האקספרימנטלי של הלייבל תדר ועד החדשנות הביזארית וההיפ-הופית של קבוצת אגיטפופ - כולם ירושלמים, כולם מביאים את בשורת DJShadow ו-RDJ2 לארץ. בטרם פשטו הלייבלים על הארץ, התמקדה הסצינה בלייבלים של יורם אליקים - בתחילה בפאקט רקורדס, ועם התפרקותה של זו נדדו האמנים אל אודיו קולאז'. אורי קריסטל, אקא סאבסוניק, הוציא את מרכולתו בשני הלייבלים הנ"ל.
סאבסוניק מקטלג את עצמו כיוצר היפ-הופ אינסטרומנטלי, כלומר אלקטרוניקה המתבססת על מקצבי היפ-הופ שבורים. לא פלא אם כך, שאחד השת"פים המוקדמים שלו כולל את סגול 59, אמן ההיפ-הופ הירושלמי, כמו גם להקת המטאל המקומית סרטן השד. כמו שאדו ואמני אנטיקון, סאבסוניק דוגם סימפולים מאלבומי ויניל נשכחים ובטכניקת קאט & פייסט מרכיב ביטים משלו. על כן גם האי.פי האפונימי הראשון שלו (2002, פאקט) יצא ע"ג "10. מאוחר יותר, על פי דרישת הקהל, יצאה מהדורה של האי.פי על גבי תקליטון.
בסוף 2004 הוציא את אלבום הבכורה שלו באודיו קולאז'. האלבום, Not Responding, הושווה בזמנו לעבודות של Dj Shadow ודיויד הולמס. לא מאוחר לאחר צאתו, הפסיק אף הלייבל הנ"ל את פעילותו וסאבסוניק נעלם לזמן מה, כאשר הוא מפציע מדי פעם כ-DJ במסיבות פאקוטק הירושלמיות. ב-2006 חזר אל הבמות עם הרכב בשם מוג'אהידין, שמלבדו על הלפטופ כולל את אלון אבנת הבלתי נלאה בשירה והראל שרייבר (Mule Driver) על הבאס. את הופעותיהם ליוו עבודות וידאו של רון קציר. כמו-כן הצטרף לשכי פירו וליאור אשכנזי (חברי פיקה / קין) ולעומר שוורץ (DJ Nemoi) בהרכב דם חלוץ.
בערך בתקופה זו שידרג את מעמדו בתחום העשיה האלטרנטיבית בבירה, כאשר יזם (יחד עם איתמר ויינר) את הקמת אוגנדה - פאב הופעות ששימש גם כלייבל עבור יוצרים אלטרנטיביים מקומיים. ב-2007 תרם קטע בלעדי בשם Sne לאוסף "אוגנדה מיקסטייפ מספר שתיים" של הפאב הירושלמי בעל הלייבל. 2008 החליט להמציא עצמו מחדש תחת השם ואן פצנובסקי, על אף שהסגנון נותר באותם תחומים סאבסוניקים. ואן פצנובסקי השיק אי.פי ראשון בהופעה עם פיקה בירושלים.