דורון פלסקוב וזיו מטושקה (יחד עם רוני נוי) עשו חשבון פשוט: אם הם מודעים לחוש המוסיקלי המפותח שלהם, הם יצרו והפיקו בעברם לאחרים, הם בוטחים בנסיונם לייצר משהו מעניין, הם אף עוסקים בהוראה בנושא כמרצים בבי"ס Muzik ומגדלים דור חדש של יוצרים אלקטרונים, למה שלא ייגלמו את כשרונם בקטעים רשמיים, שיוכיחו דה פקטו שיש בשר מאחורי התארים? לשם כך הרימו את פרוייקט בונא, שהתמחה במה שאף יוצר אחר לא עשה עד אז במוסיקה הישראלית - מאש-אפים (קרי הרכבת ליריקה של שיר אחד על גבי לחן של שיר אחר).
במהותו, בונא מיוזיק הוא לייבל שמייחצן ומנהל אמנים אחרים בעזרתה של רוני נוי, שניהלה מועדוני הופעות באירופה ומס' אמנים בארץ (יזהר אשדות, איפה הילד, ירמי קפלן, מוקי). בתחילת דרכם שיתפו פעולה עם דודו טסה (בקטע "פוג אל נחל" מתוך פסקול הסרט "סוף העולם שמאלה") ועם אלונה דניאל, ברמיקס שעשו לשירה "שרה" (ובהשתתפותה). ב-2006 רמיקססו את ערן צור עבור גירסת הבונוס של אלבומו "חותך בחתך הזהב" ואת "לרוץ מהר" של פרוייקט 30 עם מלאני פרס. ואולם, נושא התמחותם כאמור הינו המאש אפ. הם הרכיבו לפחות 30 קטעים כאלה, אולם בעקבות סירוב מצד רוב האמנים הישראלים ל"פגיעה" ביצירתם, החליטו לשלב שיר לועזי עם שיר ישראלי. כך יצאו הסינגלים "Enjoy the Sheket", המרכיב את "שקט" של בלאגן על גבי Enjoy the Silence של דפש מוד ו"אהבה אפורה" המכליב את "מכה אפורה" של מוניקה סקס עם "Love Song" של הקיור.