רב המסתורין על הגלוי בכל הנוגע להרכב הגריינדקור העפולאי המנוח בר מינן. מצד אחד - הלהקה האאוטסיידרית השתלבה היטב בסצינת ההארדקור פאנק הישראלית בתחילת המילניום, כאשר היא חולקת במה עם מיטב להקות השוליים הבולטות של התקופה - USF, אסטרוגליידס, דיר יאסין, Sleep Furious וכו', שהמשותף להן הוא מקום ההופעות הקבוע בגדה השמאלית ובפטיפון ושהלייבל המיתולוגי בושת נתן להן במה ופרסום. מצד שני, היא היתה מחתרתית מדי מכדי להשתלב עם מטאל מצליח יותר (למשל סיילם ואורפנד לאנד) ומרוחקת מדי מכדי לנטוע יתד לצד הרכבי התקופה היציבים כגון מלככי הפינקה, נכי נאצה ונקמת עוללים. כמו עפולה, גם בר מינן נותרו על אם הדרך בין כאן לשם, נדחקים לדפי ההיסטוריה של הז'אנר לצד להקות רבות מאותו תחום, מרחב וזמן, למשל אמנון יצחק ופאבליק דומיין.
העובדה שהלהקה פעלה בתקופה שטרם גילו בה את העוצמה של רשת האינטרנט ואת הכלים הרבים שהיא מעמידה לרשות הלהקות בנושאי חשיפה, עמדה לה לרועץ. ומשכבר התפתחה הרשת וצברה תאוצה - הלהקה חדלה מלהתקיים. הלהקה פעלה בין השנים 2000-2002, כאשר בתווך השכיל הלייבל בושת לפרסם קלטת דמו של הלהקה בשם "עוזר לזקנות לחצות את הכביש", שיצאה במספר עותקים מוגבל.
בעוד לירן יום טוב המשיך את הקו המטאלי של הלהקה כאשר השתלב בהמשך בהרכבי רעש נוספים כגון Spawn of Evil וארמילוס, אלון שגיא התמרכז לטובת הרכבים שפעלו קרוב יותר לזרם האלטרנטיבי המרכזי (למשל חרדל) או עם דמויות מהזרם המרכזי (כגון חברי אטליז אור בהיר ועמרי הנגבי בהרכב Alone, אשר גם גיא שמי מאינפקציה שולב בו לתקופה קצרה). ואפילו גיטריסט בהרכב דואטים באווירת מקצבי פאנק, רוק ונשמה בשם In2Minds. עם זאת, ב-2008 שב חצי הרכב מן המתים והבר מינן הפך לחצי חי - וייצמן ושגיא חברו אל הגיטריסט אייל יונה והקימו את The Dixit Dominus.